Welkom bij Kimeru, dé digital signage-partner voor bedrijven

Welkom bij Kimeru, dé digital signage-partner voor bedrijven

Welkom bij Kimeru, dé digital signage-partner voor bedrijven

Heeft jouw bedrijf een partner nodig die niet alleen beeldschermen plaatst maar ook advies geeft, mee nadenkt en zorgt voor content die tot de verbeelding spreekt? Stop dan maar met zoeken: je hebt Kimeru gevonden!

Met onze nieuwe website willen we jou nog beter van dienst zijn. Je vindt er dan ook informatie over onze content as a service-formule, onze verschillende soorten oplossingen – statische, dynamische en interactieve beeldschermen – en een aantal mooie cases die tonen wat Kimeru in zijn mars heeft.

Bovendien lees je vanaf nu op onze blog over de voordelen, toepassingen en technologie achter digital signage. We beginnen bij het begin en beantwoorden een eenvoudige maar essentiële vraag: wat is digital signage?

Wat is digital signage?

Digital signage, dat is communiceren met digitale beelden. Zo kan je bijvoorbeeld nuttige informatie zoals openingsuren of reclamefilmpjes tonen, in dialoog gaan met je klanten met een interactieve app, …

Deze digital signage-content toon je op dynamische en/of interactieve beeldschermen aan je klanten of bezoekers. Statische beeldschermen zijn hierbij vaak een mooie aanvulling om je huisstijl door te trekken en statische afbeeldingen of logo’s te accentueren.

Waarom jij digital signage nodig hebt

Met digital signage trek je de aandacht van klanten, bezoekers of medewerkers met je boodschappen. En met interactieve schermen of touchscreens kan je hen zelfs actief betrekken bij jouw boodschap.

Ook geeft digital signage jouw bedrijf of organisatie een professionele uitstraling en kunnen je boodschappen snel aangepast worden wanneer dat nodig is. In een groot digital signage-netwerk kan dat zelfs op verschillende schermen en locaties tegelijk – probeer dat maar eens met affiches!

Ten slotte gaan kwaliteitsvolle schermen lang mee. Op de lange termijn bespaar je dus op drukwerk en geef je je bedrijf én het milieu een flinke duw in de rug.

Deze voordelen maken van digital signage een krachtige communicatietool voor elke sector, van retail tot B2B.

De vele toepassingen van digital signage

Digital signage heeft oneindig veel toepassingen. Afhankelijk van het type scherm – statisch, dynamisch of interactief – kan je bijvoorbeeld:

  • Medewerkers informeren en op de hoogte houden over evenementen, bedrijfsnieuws en praktische informatie;
  • De aandacht van klanten trekken met advertenties, al dan niet specifiek op hen gericht dankzij touchscreens of sensoren;
  • Mensen tijdig waarschuwen in noodsituaties dankzij een waarschuwingssysteem;
  • Bezoekers de weg wijzen op een drukbezochte beurs;
  • Klanten de kans geven om live met jouw bedrijf in discussie te gaan door middel van een Twitter wall;
  • Wachttijden kort houden en aangenamer maken dankzij een systeem voor wachtrijmanagement;
  • Een interactieve paskamer maken om het comfort van je klanten én jouw rendement zo hoog mogelijk te maken;

Overtuigd van de voordelen van digital signage?

Zo, de spits is eraf! We hopen dat je dit eerste blogbericht interessant vond en nodigen je graag uit om volgende week opnieuw een kijkje te nemen.

Ben je overtuigd van de voordelen van digital signage of heb je nog vragen over wat digital signage voor jouw bedrijf kan betekenen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Tags:


Heb je vragen of interesse in onze diensten?