Wil je niet gewoon de aandacht van je klanten trekken, maar mensen ook actief betrekken bij jouw boodschap? Dat kan dankzij interactieve schermen en touchscreens met digital signage.
Op dynamische schermen kan je bewegende beelden tonen. Interactieve schermen en touchscreens met digital signage gaan nog een stap verder: ze sporen mensen aan tot actie.
Mensen bepalen immers zelf welke informatie ze bekijken of krijgen communicatie te zien aangepast aan hun context of situatie.
Een touchscreen met digital signage is een krachtige tool om met klanten en voorbijgangers in dialoog te gaan. Als mensen een boodschap op maat te zien krijgen, is de kans groter dat ze die boodschap zullen onthouden.
Bovendien kan je zelf ook gericht informatie verzamelen over wie, wat, waar, wanneer en hoe heeft bekeken. Op basis hiervan kan je je communicatie nog beter afstemmen op je doelgroep.
The sky is the limit voor interactieve schermen en touchscreens met digital signage. Enkele mogelijke toepassingen zijn:
Maar onthoud: wat je allemaal kan met een interactief scherm hangt vooral af van jouw en onze creativiteit.
Dat maakt interactieve schermen en touchscreens met digital signage geschikt voor alle mogelijke sectoren, van immobiliën over retail tot en met B2B.
Wil jij graag zelf snel en makkelijk content op je interactieve schermen plaatsen? Ontdek nu de Signagram-formule!
Hoewel je mensen veel sterker betrekt bij jouw verhaal als je gebruik maakt van touchscreens met digital signage, moet je hen wel nog steeds zover krijgen om het scherm te gaan gebruiken.
Je moet dus goed nadenken over de content die je op het scherm toont om mensen aan te sporen om in interactie te gaan.
Hoe zo’n digital signage-opstelling met interactieve beeldschermen eruitziet? Neem eens een kijkje tussen onze cases.