De aandacht trekken van klanten en bezoekers: het lijkt soms moeilijk. Maar heb je al eens aan digital signage gedacht?
Dankzij digital signage met dynamische beeldschermen trek je de aandacht én houd je ze vast. Zo betrek je ze makkelijker en langer bij je communicatie.
Wil jij klanten en bezoekers letterlijk en figuurlijk doen stilstaan bij je boodschap? Dan is digital signage met dynamische beeldschermen de geknipte oplossing. Denk maar aan de typische schermen met video’s en reclamespots die je vaak ziet in etalages in winkelstraten.
Licht en beweging wekken onbewust onze interesse. Toon je je boodschap via digital signage op dynamische schermen? Dan krijg je zo’n 30 seconden de aandacht van je kijkers. Tijdens die halve minuut krijgt jouw boodschap de kans om door te dringen en mensen tot actie aan te sporen.
Via digital signage met dynamische beeldschermen toon je dynamische content: stilstaande beelden die regelmatig wisselen of bewegende beelden/video’s.
Op deze manier kan je informatie verspreiden, reclameboodschappen tonen, mensen de weg wijzen en nog veel meer.
De uitgebreide mogelijkheden van digital signage met dynamische schermen zorgen ervoor dat deze technologie kan worden toegepast in allerlei sectoren: niet alleen retail maar ook immobiliën, interimkantoren, business to business of voor interne communicatie.
Wil je zelf makkelijk en snel content op je dynamische schermen plaatsen? Ontdek onze Signagram-formule!
Digital signage met dynamische beeldschermen is een ideale manier om de belangstelling van mensen te wekken. Gebruik het dus op goed zichtbare plekken waar veel mensen voorbij komen, bijvoorbeeld:
Je kan de technologie natuurlijk ook omgekeerd inzetten: om mensen te lokken naar plaatsen waar ze normaal gezien niet makkelijk komen zoals:
Ben je benieuwd wat Kimeru met behulp van Digital Signage voor jouw bedrijf kan betekenen? Bekijk hieronder onze cases.