Dynamische Schermen

Hoe jij de aandacht trekt én vasthoudt

Laat klanten stilstaan bij je boodschap.
Laat klanten stilstaan bij je boodschap.

Een blikvanger die blijft hangen

De aandacht trekken van klanten en bezoekers: het lijkt soms moeilijk. Maar heb je al eens aan digital signage gedacht?

Dankzij digital signage met dynamische beeldschermen trek je de aandacht én houd je ze vast. Zo betrek je ze makkelijker en langer bij je communicatie.

Een boodschap om bij stil te staan

Wil jij klanten en bezoekers letterlijk en figuurlijk doen stilstaan bij je boodschap? Dan is digital signage met dynamische beeldschermen de geknipte oplossing. Denk maar aan de typische schermen met video’s en reclamespots die je vaak ziet in etalages in winkelstraten.

Licht en beweging wekken onbewust onze interesse. Toon je je boodschap via digital signage op dynamische schermen? Dan krijg je zo’n 30 seconden de aandacht van je kijkers. Tijdens die halve minuut krijgt jouw boodschap de kans om door te dringen en mensen tot actie aan te sporen.

De toepassingen van dynamische beeldschermen

Via digital signage met dynamische beeldschermen toon je dynamische content: stilstaande beelden die regelmatig wisselen of bewegende beelden/video’s.

Op deze manier kan je informatie verspreiden, reclameboodschappen tonen, mensen de weg wijzen en nog veel meer.

De uitgebreide mogelijkheden van digital signage met dynamische schermen zorgen ervoor dat deze technologie kan worden toegepast in allerlei sectoren: niet alleen retail maar ook immobiliën, interimkantoren, business to business of voor interne communicatie.

Waar hebben dynamische beeldschermen de grootste impact?

Digital signage met dynamische beeldschermen is een ideale manier om de belangstelling van mensen te wekken. Gebruik het dus op goed zichtbare plekken waar veel mensen voorbij komen, bijvoorbeeld:

  • De inkombalie van een kantoorgebouw
  • Een videowall in een bedrijfspand
  • Een etalage in een winkelstraat
  • De inkomhal van een openbaar gebouw

Je kan de technologie natuurlijk ook omgekeerd inzetten: om mensen te lokken naar plaatsen waar ze normaal gezien niet makkelijk komen zoals:

  • Een verborgen hoekje in een museum
  • Het achterste stuk van een winkel of bedrijfspand

Bekijk onze cases

Ben je benieuwd wat Kimeru met behulp van Digital Signage voor jouw bedrijf kan betekenen? Bekijk hieronder onze cases.

Heb je vragen of interesse in onze diensten?