Informatiezuil

Help je klanten om zichzelf te helpen

Een informatiezuil (ook wel digital totem of self service kiosk genoemd) is een handig toestel dat gebruikt kan worden in tal van situaties en settings. Het doel is echter altijd hetzelfde: mensen helpen om zichzelf te helpen.

Wil je klanten of bezoekers makkelijk en snel informatie, producten en services aanbieden, zonder tussenkomst van een medewerker? Dan is een informatiezuil dé oplossing voor je bedrijf of organisatie. Hier lees je er alles over!

Een informatiezuil heeft eindeloze toepassingen

Misschien besef je het niet, maar je kent vast en zeker heel wat toepassingen van een informatiezuil of digital totem – denk maar aan de zelfscankassa in de supermarkt of de ticketautomaat in het treinstation.

Een informatiezuil is een veelzijdig toestel waarmee je mensen zelf informatie laat opzoeken, de juiste weg laat vinden, of producten of services laat kopen en betalen met behulp van een touchscreen.

Je ziet ze dan ook in veel verschillende settings, van musea en beurzen over ziekenhuizen en luchthavens tot winkels en fastfoodrestaurants. Het doel van zo’n informatiezuil of self service kiosk is echter wel steeds hetzelfde: mensen helpen om zichzelf te helpen.

Geïnteresseerd in een informatiezuil voor je bedrijf of organisatie?

Een informatiezuil heeft eindeloze voordelen

1. Een hogere efficiëntie

Met een informatiezuil laat je bezoekers of klanten zichzelf helpen. Je medewerkers moeten hen dus niet of veel minder vaak helpen en kunnen hun tijd dus spenderen aan andere taken.

Dankzij je informatiezuilen wordt je team dus heel wat efficiënter. In sommige situaties kan je zelfs besparen op je loonkosten door het inzetten van self service kiosks!

2. Een aangenamere klantervaring

Als je voldoende toestellen voorziet, moeten klanten of bezoekers niet of minder lang wachten dan wanneer ze moeten aanschuiven aan een balie of loket.

Bovendien kan je een app op maat laten ontwikkelen voor je informatiezuil, die perfect is aangepast aan je gebouw of locatie. Met een goede app vinden klanten intuïtief, makkelijk en snel wat ze zoeken.

Ten slotte is een informatiezuil interactief. Door een touchscreen van hoge kwaliteit te combineren met een slimme en leuke app, kan je mensen niet alleen informeren maar ook entertainen.

3. Een betere indruk

Een informatiezuil is niet alleen een efficiënte en aangename manier om informatie te verstrekken of producten of diensten aan te bieden, maar geeft je bedrijf ook een professionele uitstraling.

Goede technologische voorzieningen maken sowieso een goede indruk. Bovendien kan je een informatiezuil of digital totemook laten branden met het logo en de kleuren van je bedrijf.

Een mooi vormgegeven informatiezuil wordt zo een échte aandachtstrekker die een sterke indruk nalaat.

Benut de mogelijkheden van je informatiezuil ten volle

Kimeru heeft een jarenlange ervaring in het plaatsen van informatiezuilen of digital totems. Binnen of buiten, vrijstaand of tegen de muur: we kennen de mogelijkheden en vinden de beste oplossing voor jou.

Je hebt al een informatiezuil vanaf €2250 (exclusief btw)! Contacteer ons gerust voor meer informatie en een vrijblijvende offerte. We brengen je met veel plezier een bezoek om de beste oplossing te vinden voor jouw bedrijf of organisatie.

PS: we kunnen je ook helpen bij de ontwikkeling van een app op maat voor de informatiezuil van je bedrijf. Contacteer ons nu voor meer info!

Heb je vragen of interesse in onze diensten?