Omwille van de coronacrisis legt de overheid strikte regels op aan alle handelszaken. Zo mag je slechts 1 klant toelaten per 10 m2. Bovendien is het jouw verantwoordelijkheid als handelaar om ervoor te zorgen dat je klanten de regels naleven. Makkelijker gezegd dan gedaan…
Want hoe houd je bij hoeveel klanten er in je winkel zijn? En hoe maak je klanten makkelijk duidelijk of ze je winkel binnen mogen of even moeten wachten? Gelukkig is er een eenvoudige oplossing die beide problemen tegelijk tackelt: social distancing signage gekoppeld aan een klantentelsysteem.
Met social distancing signage toon je klanten makkelijk wat ze moeten doen. Op 1 of meerdere beeldschermen aan de ingang van je winkel wordt een eenvoudige en visuele boodschap getoond. Zo maak je duidelijk of een klant je winkel binnen mag of buiten moet wachten.
Je schermen worden vervolgens gekoppeld aan een klantentelsysteem, dat ingesteld wordt op het maximum aantal klanten dat je winkel binnen mag. Daardoor past de boodschap op je scherm zich automatisch aan het aantal klanten in je winkel aan. Handig, toch?
Je kan natuurlijk extra mensen aannemen of een bewakingsfirma inschakelen om klanten te tellen en toezicht te houden. Maar dat laat ruimte voor menselijke fouten en kost je handenvol geld zolang de maatregelen duren – en dat zou wel eens lang kunnen zijn…
Social distancing signage met een modern klantentelsysteem telt steeds exact het aantal klanten in je winkel. Je hoeft slechts 1 keer te investeren om de rest van de coronacrisis in orde te zijn. Bovendien kunnen de beeldschermen ook na de crisis van pas komen, bijvoorbeeld om reclame te maken in je etalage.
Heb je al een klantentelsysteem? Geen probleem! Dan koppelen we je bestaande systeem aan onze schermen.
Wil je als handelaar je verantwoordelijkheid nemen op een makkelijke en slimme manier? Neem dan meteen contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk en bezorgen je graag een offerte op maat. Waar wacht je nog op?