Dankzij wachtrijmanagement maak je de wachttijd voor je klanten veilig, korter én aangenamer. Een digitaal wachtrijsysteem of queuing system helpt je namelijk bij het organiseren van wachtrijen met behulp van smartphone-notificaties of beeldschermen.
Een digitaal wachtrijsysteem garandeert de social distancing voor zowel je bezoekers als je medewerkers:
Bezoekers melden zich aan bij een medewerker, via een kiosk of via hun smartphone.
Bezoekers worden toegewezen aan een wachtrij of ruimte.
Schermen tonen de geschatte wachttijd en aan welke balie je klant wordt verder geholpen.
Een digitaal wachtrijsysteem is altijd maatwerk. Daarom komt een expert in digitale wachtrijsystemen van Kimeru ter plaatse en denkt mee over je ideale flow. Een wachtrijsysteem is immers 30% software en 70% een menselijk proces.
Zo gaan we te werk:
Hulp nodig bij het vinden van het wachtrijsysteem dat best bij je past? Vul je naam en e-mail in en download onze hulpkit!
Een digitaal wachtrijsysteem maakt het wachtproces aangenamer én korter voor je bezoekers. Maar het queuing system heeft ook een heleboel andere voordelen:
Wachtrijsystemen zijn onmisbaar in vaccinatiecentra, showrooms, theaterzalen, wachtzalen, op events of in vertrekhallen van stations en luchthavens. Kortom: overal waar veel volk op korte tijd en in een beperkte ruimte samenkomt. Dat vergt maatwerk. Kimeru tekende al verschillende wachtrijsystemen uit, bekijk enkele voorbeelden.
Voor Mercedes Europa creëerde Kimeru een wachtrijsysteem met kiosken dat de wachttijd voor klanten korter en aangenamer maakt. Bovendien verzamelt het autobedrijf interessante informatie over zijn klanten via de interactieve kiosk.
Vlaanderen telt bijna 100 vaccinatiecentra om de komende maanden op grote schaal inwoners te vaccineren. Om die massale toestroom in goede banen te leiden, bouwde Kimeru een digitaal wachtrijsysteem voor een van de grootste vaccinatiecentra in Vlaanderen.
Zo ziet het wachtrijsysteem voor het vaccinatiecentrum er uit.